czwartek, 8 listopada 2012

Jesiennie / Autumn

Widzę, że prawie każda z blogerek biżuteryjnych ma już na swoim koncie coś w klimatach jesiennych. No to mam i ja! Wisior w kolorach jesiennych liści. W wisiorze koral gąbczasty.
Chciałam również podziękować moim Wszystkim miłym Komentatorkom za miłe i motywujące słowa :))) Witam również nowych obserwatorów, mam nadzieję, że Was nie zanudzę :)

I can see that most bijoux bloggers have already made something autumnal. Well, I have too! A pendant in the colours of autumn leaves. There is a  coral in the centre.
I would also like to thank you for all these nice and motivating comments :))) and to  welcome new followers!








6 komentarzy:

  1. Ale cieplutki ten wisior, taki ognisty;) Bardzo mi się podoba. Połączenie oryginalnej krawatki i rzemienia jest bardzo trafionym pomysłem. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny, równiutki i w fajnych kolorach:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję i pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  4. Można, ale proszę wypełnić zgłoszenie po prawej stronie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo piękny,jesienny wisior!!! Pozdrawiam serdecznie !!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam!