niedziela, 24 marca 2013

Z wiosny guzik

to jest doprawdy niespotykane. Śnieg na Wyspach jest rzadkością, a już o tej porze roku to w ogóle... Żal mi tych malutkich owieczek, które coraz liczniejsze na okolicznych łąkach, musi im być zimno! Powinnam zapewne robić wiosenno-świąteczne porządki, ale tyle z tej zimy dobrego, że przynajmniej mam wymówkę i nie robię! Obmyślam, co by tu na Święta ugotować, bo na Wielkanoc zawsze eksperymentuję i powoli coś tam sobie dłubię.
 Na warsztacie guzik, dzisiaj odsłona pierwsza - w bransoletce, na skórzanym pasku tradycyjnie zapinanym w mój leniwo-ulubiony sposób - na rzepka :) Kolory są krokusowo-żonkilowe, więc zgłoszę sobie do Kufra :) 





Pozdrawiam cieplutko!

11 komentarzy:

  1. Bardzo ładny ten "z wiosny guzik". Fajne kolorki, stonowane i harmonijne, super. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie. Podoba mi się kierunek twojego rozwoju :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny ten guzik i cała reszta też. Ja też myślę o bransoletce, ale u mnie to dopiero etap koncepcyjny:). Może tym "guzikiem z wiosny" odczarujesz ją jakoś? Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna, piękna. I znowu coś fajnego obsadziłaś w środku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie się kojarzy z jakimś celtyckim wzorem ;) Cieszy oko taka wymuskana praca, piękna bransoleta!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale cudna i te koraliki w guziku! Majstersztyk!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przedni pomysł, ja na razie mam tylko koncepcje,które i tak co chwila zamieniam na... oczywiście kamyki!!! Pozdrawiam ciepło !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześwietnie wygląda, fajnie podkreśliłaś cudny guzik:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny guzik i przepiękna bransoletka! Bardzo mi się podobają koraliki w środku tego guzika :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna bransoletka ;)
    Podoba mi się pomysł i wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Również życzę powodzenia w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam!