sobota, 16 czerwca 2018

Lato!

Robienie pracy na Royalowy konkurs "Lato" połączyłam w tym roku ze zrobieniem prezentu urodzinowego dla mojej Przyjaciółki. Praca gabarytowo niewielka okazała się tak pracochłonna, że prezent dotarł mocno spóźniony, a praca na konkurs powstała, jak na mnie, wyjątkowo wcześnie! Doszłam jednak do wniosku, że zdjęcia, jakie bransie zrobiłam nie są najlepsze... Powstała więc druga, nieco inna, bo listkowych koralików już w tym odcieniu nie ma w sklepach, a zamówione kwiatki też przyszły nieco inne (są ręcznie robione, więc trudno się dziwić)

Kwiatki kupiłam już bardzo dawno temu z zamiarem użycia ich w bransoletce, nie do końca jednak miałam pomysł na to jak je połączyć. Próbowałam na łańcuszku, ale nie byłam zadowolona z efektu. Z pomocą przyszedł mi tutorial Kerrie Slade (Tropical Twins), z którego wykorzystałam również wzór na listki. Listki plotłam z piętnastek, dzwonki z 11o, a pozostałe kwiatki z delica. 

Bransa zawiązywana jest wstążką i jest dosyć  elastyczna.












A poniżej zdjęcie wersji prezentowej. Okazało się, że wcale nie były gorsze niż te konkursowej!


Zachęcam do obejrzenia wszystkich prac na tym etapie konkursu! (klikamy w zdjęcie)



Pozdrawiam ciepło!

12 komentarzy:

  1. Podoba mi się to łączenie materiałów! Bransa w sam raz na letni festiwal lub po prostu bez okazji. No i te zdjęcia, zawsze idealne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Festiwali w perspektywie brak, więc noszę bez okazji i cały czas!

      Usuń
  2. Wow, cudna praca, świetny pomysł i perfekcyjne wykonanie. Piękna bransoletka :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale świetna bransoletka, można dosłownie nosić lato na ręce przez okrągły rok :) Piękna forma, bardzo mi się podoba. Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj noszę i noszę :) Jest całkiem wygodna!

      Usuń
  4. Dziękuję, a tak się bałam, że przejdzie niezauważona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna praca! Od początku trzymałam za nią kciuki i cieszę się, że została doceniona :) Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapachniało latem:) piękna bransoletka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za dobre i bardzo pomocne informacje, jest to bardzo interesujące, uwielbiam wszystkie rzeczy, które udostępniasz i widzisz swoje piękne dzieło, dziękuję ci za dzielenie się ze wszystkimi. Jest świetny i jest świetny.
    การออกกำลังกาย

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam!