sobota, 13 września 2014

Messier 101

Jak już chyba kiedyś pisałam, w wyzwaniach biorę udział wtedy, kiedy temat wyzwania wpisuje się w pomysł, który chodzi mi po głowie, a na który tak naprawdę nie mam czasu, bo jest np. piętnasty w kolejce. Wyzwania sprawiają, że niektóre biżutki wpychają się do kolejki. I tak do kolejki wepchnęły mi się galaktyczne kolczyki. Już kiedy robiłam pawią broszkę miałam ochotę na takie zakręcone, kolczyki, a takie spiralki kojarzą mi się z galaktykami. Tu chciałam powiedzieć, że moja wiedza o kosmosie pochodzi w większości z Gwiezdnych Wojen, Star Treka i Battlestar Galactica (wrrrrr), więc proszę o wyrozumiałość ;-) 




Zdjęcie pochodzi z wikipedii - Galaktyka Wiatraczek

Zanim pokaże zdjęcia  - zgłaszam je do wyzwania wrześiowego na blogu tacklethatbeadstash. Tematem jest Outer Space :)













Zawiesiłam je na biglach wklejanych, a ich centrum stanowią swarki 8mm, spiralki w całości z piętnastek. Średnica kolczyka 3 cm.

Po raz kolejny wykorzystałam ścieg Cyndi Lavin, "Cellini spiral peyote stich" opublikowany w jej e-skrypcie "Bored by Back Stitch" (http://www.beading-arts.com/p/bored-by-back-stitch.html)

28 komentarzy:

  1. Są cudowne, dosłownie nie z tej ziemi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiedza o kosmosie ze Star Treka jest jedyną słuszną ;))
    Bardzo mi się podobają te galaktyczne kolczyki, jestem pewna, że każda szanującą się bajoranka chciałaby takie mieć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu, dziękuję - Live long and prosper! :)

      Usuń
  3. Aga, są cudowne! Idealnie mieszczą się w moim wszechświecie - nie zdejmowałabym ich w ogóle :)
    P.s. Moja wiedza o kosmosie pochodzi również ze ST i Gwiezdnych Wojen ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu, dzięki tym biglom super się w uchu trzymają, więc ich zadomowienie się tam na stałe jest w sumie nie bardzo kłopotliwe :)

      Usuń
  4. Te kolczyki są nieziemskie !!! Trzymam kciuki ,
    życzę powodzenia w wyzwaniu !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. These are gorgeous, Agnes.
    Jacqui

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowne są <3 a układy spiralne dodają pozytywnej energii :) więc osoba która je będzie nosić zyska dawkę energii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda z tą pozytywna energią, podejrzewam, że mogą mieć również hipnotyzujący wpływ na osoby na nie patrzące - do wykorzystania w sytuacjach trudnych życiowo np.egzamin, wizyta w US itp....

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Też tak nieskromnie myślę :) Dziękuję!

      Usuń
  8. moja wiedza nie sięga nawet filmów, ale kolczyki mi się bardzo podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne! Powodzenia w wyzwaniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale cudowne kolczyki. I jak podpisane :-) W Twoim stylu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie się cieszę, że się podobają :)

      Usuń
  11. Cudowne galaktyki!
    Trzymam kciuki

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne! Czyżbyś nie lubiła płynąć z prądem? Czy dlatego Twój Wszechświat kręci się w przeciwnym kierunku? Pozdrawiam cieplutko z gór:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie z prądem rzadko mi po drodze, ale tu nawet nie zwróciłam uwagi, że tak wyszło :) Jakoś zawsze dodaję koraliki w tę stronę :)

      Usuń
  13. Uwielbiam wszystko co związane z kosmosem, więc kolczyki bardzo mi się podobają, wyglądają cudownie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Aguś, galaktyka mnie pochłonęła,zawładnęła, omamiła i oczarowała! Trzymam za nią z całej siły kciuki! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale fajne! Takie mroczne, ale urzekające. Super.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne są twoje galaktyki :) Powodzenia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam!