czwartek, 11 września 2014

powakacyjny

Dawno mnie tu nie było :) Muszę się Wam przyznać, że zaliczyłam niezły koralikowy odwyk. Lato minęło mi na lenistwie, działalności towarzyskiej, czytaniu i ... przygotowaniach do półmaratonu. Niby nie samymi koralikami człowiek żyje, ale jednak wieczorami oglądając mojego ulubionego Poirota z Mamą, nie mogłam się powstrzymać i coś tam podłubałam. Niewiele tego, można powiedzieć, że standard, ale jednak na dobry początek pokażę. Tworki na FB już spotkały się z miłym przyjęciem, mam nadzieje, że i Wam przypadną do gustu :)














Lenistwo z mną, bieg zaliczony, dzieciaki w placówkach oświatowych - idę więc odkurzyć moją tackę robótkową i lampkę :) 

Miło mi, że zaglądaliście tu podczas mojej nieobecności, kiedy tu z doskoku zaglądałam to aż rosłam w dumę czytając komentarze zwłaszcza pod postem z ważką :) A propos - obiecane zdjęcie na ludziu jest na FB. Zapraszam :)

11 komentarzy:

  1. Śliczne te twory

    OdpowiedzUsuń
  2. Same śliczności :) a w tym naszyjniku się zakochałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bransoletki są świetne :) A zdjęcie na ludziu właśnie obejrzałam - super się prezentuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podobają, świetne kolory wybrałaś

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj, powiało zimą:) Chociaż ten kolorowy sznureczek pozwala mieć nadzieję na chociaż trochę jesieni. Super te szydełkowe tworki! Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Już podziwiałam na Fb, ale co tam, popodziwiam sobie jeszcze. To prawdziwa uczta dla oczu :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo przyjemne dla oka "tworki" Powiało spokojem i opanowaniem. Z przyjemnością oglądnęłam kilkakrotnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Normalnie stęskniłam się za Twoimi supełkami:)
    Pozdrowienia powakacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne biżutki ale ostatni urzekł mnie swoim kolorkiem <3 możesz zdradzić co to za kolor? Pozdrawiam serdecznie Sylwia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze, dałaś mi zadanie - musiałam pogrzebać w pudełku. To higher metallic gypsy gold i higher metallic dark amethyst. Pozdrawiam również!

      Usuń
  10. Wszystko bardzo, bardzo mi się podoba:) W szczególności te spiralki:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam!