poniedziałek, 20 lipca 2020

Coś się kończy, coś się zaczyna

Kochani Zaglądacze!

Zapewne nie umknęło Waszej uwadze, że to miejsce od jakiegoś czasu nie tętni już życiem. Przyczyn tego wiele - moja działalność zmieniła się, rozwinęła, a co za tym idzie nazwa Ruda Plecie przestała być adekwatna (wszak już nie tylko plotę z koralików i to od dawna :) Moje klientki częściej zaglądają na Facebooka i Instagram - pewnie ze względu na język :) Jednym słowem blog prezentujący poszczególne elementy mojej twórczości przestał mieć sens.

Ale, jednak zatęskniłam za trochę spokojniejszą i powolniejszą formą prezentacji, chciałabym od czasu do czasu pokazać Wam i opowiedzieć coś więcej niż tylko szybko przewijane zdjęcia na feedzie. Powstało więc nowe miejsce, gdzie możecie co nieco poczytać o mnie i o mojej twórczości, miejsce gdzie zapewne niedługo powstanie mój niezależny sklep. Zapraszam - zaglądajcie, czytajcie, komentujcie. Blog jest w języku angielskim, ale myślę, że jeśli trzeba to google da radę przetłumaczyć :)

www.plumaria.co.uk


A jeśli ktoś woli te zdjęcia na szybko. to przypominam o innych moich miejscach w sieci

https://www.facebook.com/plumariaart/
https://www.instagram.com/_plumaria_/




Dziękuje za wspólnie spędzony czas w Rudziaszkowie - motywujące i podnoszące  komentarze i polubienia. Każdy ślad pozostawiony przez Was był cenny i ważny.

Trzymajcie się ciepło i do zobaczenia!

5 komentarzy:

  1. No to lecę podziwiać Twoją twórczość :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cóż, taka kolej rzeczy :) Nowe miejsce bardzo ładne, będę zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że nie zarzuciłaś całkiem blogowania i już biegnę na nowe miejsce :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam!