piątek, 21 września 2012

Cztery kąty i sutasz piąty

czyli nadchodzi JESIEŃ. Jesień angielska, więc deszczu i wiatru bezmiar, za oknem widać jak biedne owieczki tulą się do muru by znaleźć odrobinke schronienia. Przysłowiowego psa żal wypuscić na dwór (mój strajkuje i ogranicza spacery do niezbędnego minimum), więc i samemu nie chce sie wychodzić. 
A więc pozostają cztery kąty i, jeśli dzieci i młodzież na stanie pozwolą, koraliki i sutasz.  
Poniżej, na dobry początek jesieni, kolejny wisiorek, tym razem w barokowych morsko-pomarańczowych kolorach. W środku jaspis seledynowy - nie wiedziałam, że tak ciężko jest czworokąt opleść sutaszem :) W ogóle to moja miłość do sutaszu jest, mam wrażenie, nadal nieodwzajemniona. Ale jeszcze sie nie poddaję! A z racji trudu jaki włożyłam w jego wykonanie, zgłaszam do Kufra :)









8 komentarzy:

  1. Może i trudno, ale wyszło bardzo ładnie :) Powodzenia w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wczoraj skonczyłam kolczyki w podobnej kolorystyce:) I myślę, że trochę jednak sutasz Cię lubi. U nas piękna, słoneczna jesień nastała.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubi cie sutasz,lubi :-)
    A u mnie jesien jeszcze sloneczna, jakby angielska pogoda cos poplatala. Oby jak najdluzej ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki Dziewczyny! A u mnie dzisiaj wyszło słoneczko!!! :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli tak wygląda "nielubienie" to ciekawe co to będzie, jak Cię polubi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy ja wiem, czy taka nieodwzajemniona? Wyszło równiusieńko, w świetnych kolorach, tylko gratulować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podzielam zdanie poprzedniczek, sutasz musi Cię lubić, bo gdyby nie lubił, nie wyszłoby Ci coś tak pięknego!
    Lubię w ogóle takie połączenie kontrastowych kolorów w tej technice, noszenie takiej biżuterii przynosi na pewno dużo radości w pochmurne dni:)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam!