czwartek, 5 października 2017

Kolczyki

Wszystkie moje ostatnie prace wymagały ode mnie dużo czasu i pracy. Dla odprężenia więc popełniłam kilka drobiazgów - kolczyków. Kilka z nich to powtórki, więc nie będę Wam nimi głowy zawracać, a kilka to nówki zupełne. W tym te dzisiejsze, w których wykorzystałam szklane kaboszony z grafiką, które doatałam jakiś czas temu od Royal Stone za maraton rękodzielniczy. Mam ich jeszcze kilka, więc pewnie się pojawią. Kaboszonikom towarzyszy masa perłowa









Pozdrawiam!

7 komentarzy:

  1. Może i drobiazgi, ale jakie śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękne, ten okragły koralik niesamowity

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają mi się, bo niby proste, ale te wszystkie detale dodają im pazura.

    OdpowiedzUsuń
  4. Są naprawdę świetne, bardzo udane połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna forma, podobają mi się te dodane asymetrycznie koraliki

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne drobiazgi, bardzo podoba mi się ich forma :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, świetną nadałaś im formę:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam!