czwartek, 24 maja 2018

Lenistwo

Lenistwo dopadło mnie! Ale nie, że lenistwo twórcze, o nie. Lenistwo internetowe. W ogóle nie mogę zebrać się do napisania posta, nie chce mi się zdjęć pstrykać, portale internetowe na których bywam porastają kurzem... Tylko prac przybywa :) Prace konkursowe oczywiście pokazać muszę i najczęściej można je zobaczyć na INSTAGRAMIE, bo tam - zdjęcie i po sprawie, pokazane. Minutka i gotowe :) 

Postanowiłam jednak zaległości nadrobić i to też w sumie z lenistwa. bo wiecie jak to jest - jak tych zaległości uzbiera się za dużo, to pracy więcej będzie. Zacznę od ostatniej mojej pracy z agatem mszystym, który zupelnie mnie oczarował i sprawił dosyć dużo kłopotów. Tak to już ze mną jest, że im piękniejszy kamień, tym trudniej mi go ubrać, zdecydowanie lepiej sobie radzę z kopciuszkami niż królewnami geologicznego świata.

Agat dostał do towarzystwa dyndadłą, które rzadko u mnie goszczą, tu w postaci elementu metalowego i labradorytków.







Pozdrawiam Was ciepło i do zobaczenia!

7 komentarzy:

  1. Ale piękny agat, wspaniale oprawiony. Ciężko mi sobie wyobrazić, że sprawiał kłopoty, bo oprawa jest dokładnie taka jak być powinna, idealna - no ale my widzimy tylko efekt końcowy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny kamień. Oprawa cudnie z nim współgra. Zrób coś z tym lenistwem i pokaż co jeszcze chowasz przed światem :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Wisior jest przepiękny :) Idealnie oprawiłaś agat, podkreśliłaś jego piękno i nie odwróciłaś od niego uwagi. No cudeńko! A lenistwo znam, i mnie ostatnio dopada ;) Stosik prac do obfotografowania systematycznie rośnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczny! jestem zauroczona Twoimi pracami, trafiłam do Ciebie dzisiaj przypadkiem, przeglądam zdjęcia cudownej biżuterii i nie mogę się oderwać :).

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny kamień, którego pięknie oprawiłaś, siedzę i podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny kamień, trochę z lawiną mi się kojarzy. hehe U mnie też jakieś lenistwo internetowe. hehe Cudowny wisior stworzyłaś. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny naszyjnik z magicznie pięknym kamieniem. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam!