sobota, 6 października 2018

Where Wild Foxes Sleep

Praca powstała na zimowy etap Royalowego konkursu, ale w albumie jej nie zobaczycie, bo zabrako mi jednego dnia. I jest mi niezwykle smutno, bo to moja pierwsza praca z wykorzystaniem tradycyjnego haftu. Ah, trudno... Chyba muszę zamówić sobie jakąś nagrode pocieszenia :)

W naszyjniku rolę główną gra lis z przepięknego drewnianego kaboszonu Gill Rippingale, który mieszka sobie w ośnieżonych górach pod gwiaździstym nieboskłonem. Nic na to nie poradzę. że uwielbiam haftować niebo i gwiazdy, lubię te meandry i zakrętasy... 

Praca podszyta jest skórką naturalną z odzysku i nosi się blisko przy szyi.













Pozdrawiam Was serdecznie i czekam na albumy konkursowe, żeby spokojnie podziwiac i trzymać kciuki za Wasze prace!

Pozdrawiam! 

14 komentarzy:

  1. Normalnie kopara mi opadła i mowę odjęło :) Przepiękny naszyjnik, po prostu cudo i prawdziwy majstersztyk! Te haftowane góry są niesamowite, a niebo to już klasa sama w sobie. Ogromna szkoda, że zabrakło jednego dnia, bo byłoby podium murowane. Ale na pewno zostaje ogromna satysfakcja, a to też przecież bardzo ważne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aniu, satysfakcja jest, zwłaszcza po takich komentarzach!

      Usuń
  2. Szkoda Aguś, że czas nie był dla Ciebie łaskawy, ale myślę, że nie ma co rozpaczać, bo naszyjnik to prawdziwe dzieło sztuki, wobec którego, nie można zostać obojętnym. Przepiękna praca! Haftowane góry ośnieżone koralikami, lisek i cudowne niebo robią ogromne wrażenie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu, w sumie to cieszę się, że w ogóle udało mi się skończyć!

      Usuń
  3. Ta praca to mistrzostwo świata! Szkoda, że nie zdążyłaś na konkurs, ale Cię rozumiem, moja zima też leży rozgrzebana, nawet nie chce mi się jej kończyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś lepiej pracowało mi się, kiedy terminy były krótsze :) Teraz niby ty;e czasu, ale to mnie rozleniwia!

      Usuń
  4. Przecudowny naszyjnik, szkoda że nie bierze udziału w konkursie... Niebo jak u Van Gogha ;) Aż trudno oderwać oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała praca, pięknie dobrane kolory koralików nieba, do tego ciekawe połączenie z haftem tradycyjnym. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O. Mój. Boże. Ta praca jest przepiękna, po prosty mistrzostwo! Ogromnie żałuję, że nie trafiła na konkurs, ale i tak jest co podziwiać ;) cudeńko!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna, bardzo pomysłowa i oryginalna praca, wygląda jak obrazek który można na siebie nałożyć, nie mogę się napatrzeć, szkoda, że nie załapał się na konkurs, ale i tak jest na co popatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam!