niedziela, 16 czerwca 2013

Wyniki Candy


Dziękuję Wam bardzo za udział w mojej zabawie! Bardzo mi miło, że tyle z Was postanowiło zostać u mnie na dłużej - do zabawy zapisało się 68 blogerek. Odwiedziłam Was wszystkie i podziwiałam różnorodne zainteresowania. Czytacie, piszecie wiersze, gotujecie, szyjecie, tworzycie rękodzieło, testujecie na sobie róznorodne kosmetyki, malujecie paznokcie,  robicie ciuchowe zakupy i dzielicie sie tym wszystkim z innymi :) Bardzo mi było miło Was poznać!

A teraz do rzeczy :) Za pomocą profesjonalnej ogólnodostępnej w necie maszyny losującej, niczym jakiś Harlequin z Travellera (czy ktoś wie o czym mówię?) wygenerowałam numerek 5. Piąta na liście zgłoszonych jest Mkr - pozdrawiam!!!





16 komentarzy:

  1. O rany!!! :D az nie wierze! dziekuje bardzo i juz sie nie moge doczekac :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i dzięki za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. I znów mi się nie udało:) Gratulacje dla Mkr! dzięki za zabawę! Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Ci za miłą zabawę, pozdrawiam i zapraszam Cię do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Oh... jak zazdroszczę :-) Ale gratuluję serdecznie i dziękuję za zabawę!

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję za zabawę i gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Coś czułam, że znowu nic z tego nie będzie :) Ale dzięki za zabawę i gratuluję zwyciężczyni :) Pozdrawiam - Asia

    OdpowiedzUsuń
  8. gratulacje i żegnajcie kolczyki ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje dla zwyciężczyni:)

    Serdecznie pozdrawiam!:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam!